TFS Support Contract

TFS Support

Delta-N biedt de mogelijkheid om een TFS Support Contract af te sluiten. Binnen dit contract worden de afspraken met betrekking tot het technisch en functioneel beheer van uw Team Foundation Server vastgelegd. Andere mogelijke onderdelen van een TFS Support Contract zijn het uitvoeren van updates, servicedesk ondersteuning en de maandelijkse controle van uw TFS omgeving. Ook is het mogelijk om een strippenkaart af te sluiten voor het oplossen van problemen of het bespreken en doorvoeren van aanpassingen op TFS.

Periodieke updates

Eén van de speerpunten van het Microsoft Visual Studio team is de transitie naar Continuous Delivery. Dit betekent dat er met korte tussenposes nieuwe releases beschikbaar gesteld gaan worden, terwijl er voorheen slechts één keer per twee tot drie jaar een nieuwe release uitkwam. Dit geldt voor zowel Visual Studio als voor Team Foundation Server. Deze updates bevatten vaak veel nieuwe en verbeterde functionaliteit die de productiviteit van de individuele ontwikkelaar, het team en de organisatie verhoogd. Dit maakt het interessant om bij te blijven. 
De installatie van een nieuwe release is echter niet eenvoudig en vraagt een zorgvuldige voorbereiding. Dit om te voorkomen dat bepaalde onderdelen niet meer correct werken. Daarnaast maakt up-to-date zijn ook de upgrade naar een major release eenvoudiger.
Als het lastig is om binnen de eigen organisatie tijd vrij te maken om deze updates voor te bereiden en door te voeren kan Delta-N ervoor zorgen dat u zich kunt bezighouden met de belangrijke zaken in uw bedrijf en kan Delta-N de uitrol van deze updates uit handen nemen, een rustgevend idee.

Meer informatie over TFS Support

Meer informatie over TFS SupportWilt u meer weten over de mogelijkheden van het TFS Support Contract? Vraag dan hiernaast meer informatie aan of neem contact op met Roy Driessen.​